msr33 Kızlarr nasıl gidiyor, hazırlıkları yaptınız mı😍 biz 19+5 olduk yavaş yavaş hareketleri hissetmeye başladımm, göbekleriniz ne alemde😂
Anneoluyorumm00 msr33 21+5 benimde ilkinde karinim yoktu 20 haftadan sonra çıktı bunda MaşALLAH hemen çıktı 🥰😁
msr33 momofmychildren yaaa benim de öyle sanki kilo almışım gibi katlı puaça oldu😂 çıkanlara çok özeniyorum ama
Msydn6 momofmychildren bu 3. Gebeliğim 21+4 üm valla benimde öyle kimse 5 aylık hamile olduğuma inanmıyor diğer gebeliklermde bu aylarımda baya olurdu karnım bunda az var 🤷🏻♀️
momofmychildren Msydn6 benim ilk hamilelik ama yine de belli değil hatta belirtim de yok ama çok şükür bebişim iyi 🐣
Yzgl 20 haftalık olduk benim hiç yoktu göbeğim birazcık çıktı çok yemiş ve sismisim gibi 😀 millet hamileyken kilo alır ben zayıflarım kusmalardan dolayı çok zorlu bı hamilelik geçiriyorum çok zayıfladım ve çok halsizim 3. Gebeliğim bu arada Rabb’im sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin İNŞALLAH yavrularımızı 😊🤲🥰
Busranurkura msr33 msr33 18+5 😍 bende hissediyorum ama doktora her gittiğimde uyuyuyor göbekler çıktı 🤩
Gamzelit msr33 bende 20+5 16 dan beri tek tük hissediyordum ama 1 haftadır falam maşallah net anlıyorum o olduğunu, göbekte eh içte çıktı biraz