Kızlar merhabalar. Bir soruyla daha geldim 🥺 çok stresli bir sürece giriyoruz aklımdaki sorular da haliyle bitmiyor tabi. Şimdi ben bahçeci de yaptırmayı düşünüyorum. Tüp bebek ilk deneme ücretleri ilaç ve muayeneler hariç ortalama 75 bin. İkinci deneme 67 bin üçüncü deneme 60 bin küsür bir şey. Şimdi diyelim ilk denemede 3 embriyo oluştu. Ve bu embriyolardan bir tanesi transfer edildi diğer ikisi donduruldu. Ama diyelim ki ilk transfer tutmadı. Bu durumda benden ikinci deneme parası olan 67 bin mi alınacak yoksa dondurulmuş embriyo transferi olacağı için küçük bir meblağ mı alınacak. Bilgisi olan yazarsa çok sevinirim 🌺