arenn02 Merhaba ben 16 Şubat’ta ilişkiye girdim. 3 Mart’ta erken gebelik testi yaptım silik çıktı. Ama en son girdiğim ilişki üzerinden 12 gün geçmesini bekledim..bu yüzde biraz geç yaptım. Ayrıca korumalı bir ilişkiniz varsa ilk ay tutmayabilir bunun için üzülüp, stres yapmayın doktorlar bir sene korumasiz iliski diyorlar. Bizim ikinci ayimizda tuttu çok şükür.