Lim0nn benim doğum yaptıktan 1 sene sonra başladı senede 1 veya 2 kez tekrarlıyo kaç kere doktora gittim hep antibiyotik verdiler tekrar çıkarsa ameliyatla alalım dediler her gittiğimde bidahaki şişmesinde gel dediler şuan çocuğum 5 yaşında ve 5 buçuk aylıkta hamileyim doktora tekrar gittim doğumdan sonra alabiliriz sancın olursa gelirsin dedi sancı yok ama diğer taarafında da şişlik oluşmaya başladı tekrar randevu aldım bundada aynısını yaparas özele gitcem devlet hastanesinde hangi doktora gittiysem önemsemedi ilaç yazıp gönderdi