Lovelovebaby Deletedmom_99 evet ama keseye göre tahmin yapıyorlar ya ondan sordum birde işin sirinligi tatlılığı bu erkek yada kız farketmez sağlıklı olsun yeter
Deletedmom_99 Lovelovebaby keseye göre de mi değişiyormuş o kadar tecrübeli değilim 🤣 umarım sağlıkla doğar. Anne de sağlıklı olsun bebişte.. Zaten ya kız olacak yada erkek. İşin heyecanı bunlar. Bana 13. Hafta da direk pat diye söylediler. Heyecanı kaçtı
Lovelovebaby Deletedmom_99 evet keseye göre tahmin yapıyorlar 🙂 aynen öyle sağlıkli olsunlar yeter bu heyecan kısmı 🙃🙃