Melliisaa Kızlar bu hastanede takipli olan veya doğum yapan var mı ara ara soruyorum farklı kişiler denk gelir diye ultrason kağıdı veriyorlar mı doğum yapanlardan da tecrübelerini alabilir miyim
Fatma13cengiz Ben gidiyorum aylin öztarhana 20+3 olduk ultrason kafasına göre bir veriyor bir vermiyor gerçi versede bişey görünmüyor simsiyah bişey çıkarıp veriyor bebege dair hiçbir resim yok ama doktor güzel ilgileniyor detaylı anlatıyor