naz_ar Ben şu an 7 inci aydayim hala çatlak yok karnımda ama kalça kısmında var vücudumun bir kaç yerinde acaba oralar çatladığı için karnım çatlamaz mi
nurcan05 naz_ar 36+5 hic çatlağım yok bir şeyde kullanmadım arada bebek yağı sadece o da toplasan 3 defa falan genetik diyorlar kimi o kadar şey kullanıyor gene çatlıyor
Yesimtknr naz_ar çatlamayan yer kalmadı desem hep yağ kullanıyorum çatlayıncaya çatlıyor çok kötü kirmizj ve mor hep çatlaklarım ama sağlıkla gelsin olan oldu diye teselli ediyorum kendimi
Eminesahin1 naz_ar hem bebek yağı hem lierac kullandım 29+6 haftalık ikiz hamileyim baya çatladım derim acıyor 😀😀
Rana010101 Ben de 37 haftalığım henüz bir iki çatlak dışında çatlağım yok genelde 30 lu haftalarda catlamaya basliyorlarmis
ozgekader naz_ar kişiden kişiye değişiyo ben 18.haftamda daha karnım bile belli değildi çatladım kimisi 25,30 çatlıyo Ama ben erkenden çatladım mağlesef