Happypinar-8 Bebeğimin emerken genzine süt kaçıyo sonra doyduktan sonra kusuyo prematüre bir ay küvezde kaldı. Şuan kırkı yeni çıktı. Böyle bir durum yaşayan oldu mu yenidoğan anneleri, doktora giden var mı neler söyledi size
yagmurrrra Happypinar-8 bebekler emdikden sonra fazlasını çıkartır bu normal ama emdiğinden daha fazlasını kusuyorsa ve fışkırıyorsa reflü olabilir doktora gidin
Momm0606 Reflü gibime geldi benim oğlumda prematüre bebekti ama hiç böyle sorun yaşamadım ara ara nadir oluyordu, doktora gitmenizde fayda var en yakın zamanda