İyi aksamlar hanınlar özür dileyerek söylüyecm ama adetim biteli 8gün oldu 2 gün önce birliktelk oldu ama biraz önce çok özür dilereyerek söylütorm iç çamaşırımda açık kahverengi leke olmştu
.. Bugunde bel agrım çok fazla oldu acaba normal mi ilk kez oluyorda neden olmş olabilr