Kaderalya Arkadaşlar e bebekten emzirme araç gereçleri alırken emzirme bilekliği de aldım mantığı çok hoşuma gitti fakat tam nasıl kullanıyor bilen varmı yani emzirdiğimiz saat olarak mı hesaplıcaz yoksa saat aralığı olarak mı