Rana010101 Kızlar pijamamı değiştirdikten sonra tuvalete gittim pijamam biraz ıslanmış gibiydi su gibi, kokusuz bir akıntı acaba suyum sızıyor olabilir mi? Nişan falan gelmedi daha 37 haftalığım
sna44 Rana010101 bende de bugün lavaboya gidip geldikten sonra bi ıslaklık hissettim çamaşırımda ıslaklık gördüm ama çok değil 38+5 im bende
ZeynepDuru17 Rana010101 ilk doğumum da bende öyle olmuştu ama iki gün bekledim açılmam olmadı sezeryana aldılar
Gamze_yildirim sna44 38+2 yle böyle ıslaklık yaşayıp hastaneye gittiğimde 3 cm açıklığım vardı ama suyun değil dediler ama bı belirtiydi benim gitmem için gitmeseydim kesin evde dogururdum 😂😂
Gamze_yildirim sna44 belime ağrı girmeye başlamıştı iyice 2. Gebeliğim zaten ağrı acı eşiğim çok yüksek suni bile bagladiklarinda sancım 100 e çıktığında hissetmiyordum ben pek Allahım herkese sağlıkla hızlı doğum nasip etsin
buseyusuf27 Rana010101 bnm ılk kızımda öyleydi 2 gundur su gbı bısy gelıyordu ebedrn egıtım almıstım aklıma geldı damla damla yada az az gelebılyormus bıde kasılmalarm vardı duzensızdı ama yazdm ebeye gel bakılsın dedı su sızması olablr dedı gttm kontrol edıldı acılma yok akıntı normalmıs fakat ıdrar da proteın kacagı tansıyon yuksek nts de bebekte sancı cktı yatıs yapıldı 36da doğurdum gebelık zehrlenmesıyle bnce su sızması vs degıl mı bakılması grk onemlı bsy sonucta ya su sızıyorsa bebek susuz kalırsa skntı olacak
Gamze_yildirim mavikalpvemavikalp ay inşallah sizinde yüksektir ağrı acı hissetmemek bir yandan çok güzel ama bir yandan da kötü sancin olsa bile hissetmiyorsun doktor ebe soruyor hissediyor musun hayır diyorum sadece kabız olmuş hissiyatı var diyordum bagirsaklarimds 😂😂 zaten kabız hissiyatı olması gerekiyormuş o iyice aşağıya kendini ittirdiginin seyiymis