Leyla39 Mavi-elif 20 haftalık iken gidebilirsiniz. Sağlık ocağından sorabilirsiniz olduğunuz yerde gebe okulu var mı diye? Anne çocuk dostu projesi olduğu için ücretsiz bir eğitimdir.
Leyla39 busraltin dört gün gittim. Şimdi son iki dersimiz kaldı. Özellikle emzirme konusu benim çok istediğim bir konu.