Mesen oluyor.. benim annemin üst komşusu hamileydi 8 ay hep erkek dediler bide özele gidiyordu düşün detaylı vs yaptırmadığı test kalmamasına rağmen alışverişide ona göre yapmıştı kadın erkek ismi vs hep mavi va özel şeyler aldı doğumda bi bakıyor ki kızı oluyo kız doğurdu yani 😅