Julide92 26+4 haftalığım ve bahar alerjim coşmuş durumda göz sulanması, arka arkaya en az 7-8kez hapşırma. Bu dönemde ilaç kullanamıyoruz değil mi?
Elifyamann Julide92 kullanamamistim malesef maf olmuştum ayyy🙄 emzirme döneminde de kullanamadim insallah bu yil kullanicam 😬
eminesrt Julide92 Aynı durumdan muzdaribiz 🤧nasıl geçecek bu bahar bilmiyorum 🥲ilk hamileligimde bişey kullanmamam gerektiğini söylemişti doktor ama her ihtimale karşı yine gidicem doktora
Arenn1 Julide92 benim alerjik rinitim var.Doktorum yazmıştı.ilk hamilelikte de kullandım.ikincide de kullandım.ama artık dayanılmaz noktaya geldiğimde kullandım.cunku ilaç mal gibi yapıyor
Tilbe3419 Julide92 Bende de aynı sorunlar var gözlerime vurdu artık alerji doktora yazdım bana allerset tablet önerdi sürekli olmamak şartıyla birkaç gün üst üste kullanabiilirsin dedi. şuan onu kullanıyorum gayet iyi
Arenn1 Julide92 teşekkür ederim 🌸 ilk oğlumda benden geçtiğini düşünüyorum biraz genetikmis bu hastalık.Alerjik rinit oğlumda da var.Tabi benim ki kadar kötü değil.İkinciye daha hamileyim inşallah bu oğlumda olmaz tek duam bu.Cok kötü illet bir hastalık.
anneyimben_46 Julide92 niye kullanılmasın canım burun fisfisi var ondan kullanabilirsin ben kullandım eczaneden aldım hamilelerde kullanabilir dedi eczacı
Julide92 Orkide45 yarın gideceğim şeker yüklemem var bir soralım bakalım ne diyecek. Vücuduma çok ilaç da almak istemiyorum sanırım kendimden çok bebeğimi düşünüyorum ona birşey olmasın diye
Uykusuzanneee Benim yaz kış alerjik astımım var ilaç içmediğimde gözlerim şişiyor hapışırık krizlerine giriyorum kadın doğumcuma danışarak göğüs hastalıklarının verdiği alerji hapını her akşam kullanıyorum en başından beri 26 haftalığım
Julide92 Uykusuzanneee aynı haftalardayız. Bende yarın soracağım bakalım bana ne diyecekler bebeğe bir zararı olur mu tek korkum bu
Uykusuzanneee Julide92 aynı zamanda 4 ay üst üste alerji iğnesi oldum çok şükür bi sıkıntımız yok aksine doktorum eğer öksürüğün falan tutarsa o sıkıntı demişti umarım rahat geçirirsiniz siz de