Ugu324 moralinizi bozmayın gebelikte olabiliyor böyle şeyler bizim elimizde değil inanın ki. Haftaniz çok iyi maşallah doğsa bile kendini toparlamistir Allah’ın izniyle sağlıklı olur. büyük ihtimal araştırmak için yatırdılar bişey yapmazlar bişey de çıkmaz araştırma olduğu için yatirmislardir. Benim ilk gebeliğimde de 4 hafta gelişim geriligiyle doğdu ama benim haftam çok erkendi o yüzden size haftaniz iyi diyorum. Moralinizi yüksek tutun hiç sorun değil olabiliyor inanın. Bebek sağlıklıysa gerisi önemli değil