Bebekkkkkim Arkadaşlar ben her ay 28 günde bir düzenli adet oluyorum. Bu ay 5 gün gecikti. Ama erken gebelik testi yaptığımda hep negatif çıkıyor. Acaba geç döllenme mi? Yani adeti düzenli olan birisi geç yumurtlayabilir mi?
Sevvalll42 Bebekkkkkim benimde 3 gün gecikti erken gebelik testi yapmıştım varla yok arası çıktı emin oalamadım hayırlısı olsun hakkımızda 10 gün bekleyelim bakalım o zaman çıkar