İlk oğlumda 4+ ya kadar otima kullandım hep. Ama4+ dan sonra sızdırma yapmaya başladı. Goon kullandım çok tatmin etmedi açıkcası. Dahasonra migrosun minies diye bezi var onu denedim. Gerçekten ptimanın muadili gibi . Çok iyi ve fiyatı şuan çok en uygun bez. 30 haftalığım bu bebeğimde direkt ondan kullanmaya başlıcam.