Benay erkek bebeklerde belden başlıyormuş. İshal mide bulantisi doğumun habercisiymis. Afedersiniz Ben hep kabız oluyodum günlük çıkmam zordu son hafta günlük tuvalete çıktım sancinin başladığı günde 2 defa çıktım hastanede sancı cekerkende kustum mide bağırsak kendini bosaltiyo. Hayırlı doğumlar olsun sağ Salim bebeğinizi kucaginiza alırsınız inşallah 😊