betul2424
Ben oldum, sağlık ocağı arayınca doktoruma danıştım. Tabi sağlık ocağı 2-3 hafta öncesinde aradı. 26 da oldum. Bir zararı olmadığını söylediler doktorumda sağlık ocağındaki hemşire de. Tabi zorunlu değil sizin tercihinize kalmış. Sadece sezaryen olarak düşünmemek lazım, bazen elimi kesince ya da bi yere çarpınca bile tereddüt ediyorum 🙈