Babyay aynı marka mamayı doktorumun tavsiyesiyle kullanıyorum ona gelene kadar çok mama değiştirdim ne ishal ne kabız oldu. kullandığı antibiyotikten ishal olmuştur çünkü antibiyotik ilaçlarının yan etkilerinden biri de bu, vücuttaki bakteri dengesi bozuluyor yan etki olarakta kabız/ishal olunabiliyor. probiyotik çok fayda ediyor ben yetişkinken bile eğer enfeksiyon durumum yoksa ilaç içmek yerine probiyotik takviye alıyorum 3 güne geçiyor, antibiyotik kaynaklı ise yine reflor vb ilaçlar işe yarıyor aslında onlarda yararlı bakterilerin olduğu ilaçlar.