Merhaba hanımlar. 37+1 de 2 Martta oğlumuzu kucağıma aldım. Cuma akşamı saat 02:15 de lavaboya kalkmıştım. Direk suyum geldi. Rengi berraktı. Biraz telaşlandım ama sakin kalmaya çalıştım. İlk doğumum olduğu ve yanımızda büyükler olmadığı için özel ebe desteği alma kararı almıştık. İyi ki de almışız. Özel ebemiz ile görüştüm. Sakin ol dinlenmeye çalış kasılmaları takip et dedi. İlk regl ağrısı gibiydi hafif hafif. Bende evde yürümeye başladım. Sabah dokuza kadar eşimle birlikte sürekli pilates topunda hareket halindeydim. Sonra ebemiz ile tekrar görüştüm sancıların daha çok sıklaştığını ve şiddetinin arttığını söyledim. Kendisi bize yakın olan bir ebe arkadaşını yönlendirdi. Saat 10 gibi bizdeydi. Sancıları eşim ve ebeyle birlikte karşıladık. Sürekli sıcak duşa girdim. Meryemana otunu suya koyduk. Pilates topunda hareketleri yapmaya çalıştım. Sancılarım gitgide sıklaştı.Sonralara doğru dayanamicam sandım. Eşime dedim beni hastaneye götür artık sezeryan istiyorum diye . Eşim ve ebe az kaldı zaten biraz daha sabır dediler. Saat dörde doğru hastaneye geçtik. Arabadan inince ıkınma hissim geldi🫢 hemen doğumhaneye geçtik. Dokturum Nehir hoca geldi. İki ebemde yanımdaydı. Bana çok destek sağladılar. Yavruma kavuşmama az kalmıştı. Biraz erken geldiği için kilosu düşüktü o sebeple biraz fazla ıkındım. Ve 16:55 te oğlumuz artık yanımızdaydı. Ten tene temas yaptık. Göbek bağını ben kestim. Bi on dk sonrada eşi çıktı. Bir kaçtane dikişim oldu. Uyuşturdukları için hissetmedim. Ertesi gün öğlen çıkışımız oldu. İlk bir hafta biraz zorlandım otururken ama hepsi geçti. İyi ki normal doğum olmuş. Herkese hayırlı kolay doğumlar dilerim. Sorularınız varsa yanıtlayabilirim☺️🌸