GuzelMelegimm ben hamile olduğumu öğrendiğim gün tartıldım adetime 8 gün varken testte gördüm cok silik o gün tartıldım takip ettim 88 dim 86 ya iniuodum yiyince 88 oluyodum 1 hafta sonra doktora gittim 86 ölçtü doktor hep kustum ilaç vitaminler kullanamadım folik asitten baska ama yemek yiyodum yani ilaç konusudnda miğdem kabul etmiyodu zararlı demedim herşey yedim abur cbur işde şuan 89 çıkıyodu akşam tartıldım ama kilomu göstermem ben pek orantısız değil vücudum cunku😁