06Pembemavi80 Yasmn_16 benimde benimde . 6 haftalız yarin doktora gidecegim bunun için. Parol içiyorum fayda etmiyor
57roya Tam ,12 haftalik olunca cnm o kasik ve bel agrisi gecti bebek yer aciyor kendine malesef yapacak birsey yok bende cok cektim o agridan suan 15 hftligim .
Yasmn_16 İnşallah geçer ya hiç yataktan kalkasım bile gelmiyor sürekli ağrı oluyor galiba bende bi doktora gideceğim