Kbr-ozcn Kızlar bebegimin yatağına pike takımı alacağım yaptirdinizmi aldınız mı resimlerini atar mısınız onerilerinizi bekliyorum
Nurela3440 Kbr-ozcn canım eşim A101 den almış birllantin çok severek kullanıyorum markasını aşırı güzel pike eminim sende çok beğenirsin dün almıştı sende bı bak markete
Rabiakltk5 Kbr-ozcn ben gaye nevresim den yaptırdım daha gelmedi ama kuzenimde ordan yaptırdı çok memnun
Kaderalya Nurela3440 peki her a 101 de varmı hangi hafta geldi acaba çok önceden mi belki kalmamıştır diye soruyorum
Nurela3440 Kaderalya dün almış eşim 40 TL ye siz bı bakın nevresim takimlari elyaf yorganı harika 2 takım aldım ben kaliteside çok guzel