Canım öncelikle hayırlı olsun. Betan cok guzel çıkmış bende 4200 ile öğrendim 6.haftada kese 7 kalp duyduk. Ama sen cok yeni gebesin neden yoruyosun kendini bu kadar. Bırak ev kirli kalsın ne olacak. Yorma kendini bol bol dinlen. Bebek yerleştiği icin ağrılar normal.Suyunu ic. Hergun 1 tam pişmiş yumurta ,ceviz, muz ye Allahin izniyle sımsıkı tutunacak bebişin sanaaa☘️