Sibel92 canım doktor bna da bebek iyi ama her ihtimale karşı önlem alalım dedi oylelikle iğne ve progestan vermişti..iki günde kesildi zten sonra 12. Haftamda tekrar leke geldi ama bu kana çevirdi yine gittik Ultrason da kanama görüldü kese etrafında o günde serum taktılar iğne yaptılar kanama leke halinde olmasına rağmen eve gondermediler ardından progestana devam ettim bir hafta öyle lekeler devam etti btti çok şükür 18. Haftama doğru da biraktim ilacı şuan 28 haftalık olduk Rabbim saglikla aldırsin kucaklarmza inşallah 🙏