pmkcn Arkadaşlar ben henüz doğum yapmadım doğuma 2 ay kadar bir sürem var ama doğum çantasına mama alıp koyma konusunda kararsız kaldım alsam mı almasam mi alırsam da Aptamil ya da sma ya da hip hangisini almayalım kararsızım açıkçası?
umrumdadegil pmkcn ben almadım yanıma sütüm yetmedi hastanede verdiler sonradan kendim de aldım hipp bize çok gaz yaptı. Aslında almak kolay mama yetmediği durumda çoğu yerde satılıyor ama almak istersen yinede sen bilirsin🥰
Birikii pmkcn önceden almanıza gerek yok zaten doktorunuz size mama önerir mama verecekseniz ve her hastanenin yanında eczane oluyor. Maalesef mamaları denemeden bilemezsiniz hangisi iyi veya değil bebekten bebeğe değişir biz 3 mama değiştik iyi geleni bulmak için
gncglozclk pmkcn en az gaz yapan hangisiyse alın koyun ne olur ne olmaz 2 ayda 3 mama degıstırdım daha bulamadık hangisi iyi 🤦🏻♀️ 1 hafta oldu anne sutuyle devam ediyoruz mamayıda kestik ne olcak bilmem bıde doktora sorcam kontrolde
pmkcn umrumdadegil çoğu yerde satılıyor biliyorum da önceden para varken alsam mı diye düşündüm o an birçok şeye harcama gidiyor ya
umrumdadegil pmkcn istersen al o zaman ama bende öneri istedim en çok hipp önerildi benim bebeğime hiç iyi gelmedi deneme yanılma oluyor mama onu anladım
mmi94774820 Valla ben ilk bebeğimde almadım pişman oldum zaten 3 gün süt düzgün gelmiyor hastanede hemşireden istiyorduk 2. Hamileliğim bebelac gold aldım termos aldım çantada hazır