Herkese merhaba. Ben 4 gün önce gebe olduğumu öğrendim beta hcg değerim 49 çıktı. 3 gün sonra tekrar kan verdim ve bu sefer de beta hcg 57 çıktı. Doktora gittiğimizde kimyasal gebelik olabileceğini söyledi. Bu durumu yaşayıp normal gebelik olan var mı ya da kimyasal gebelikte ne gibi belirtiler olabiliyor yanıtlarsanız çok sevinirim