semrabgt Kızlar sizce hangisi güzel 🥰🥰 Kız ismi ; Parla Mira Mina Devin Erkek ismi; Ayaz Alaz Ateş Aslan Kuzey
Deletedmom_99 semrabgt kızım olsaydı hiç tartışmasız PARLA koyacaktım. Sende parla koy. Belki damat olarak alırsın bizimkini 🤣