Kızlar pkos var ve 9 aydır gebelik istiyorum normalde sürekli gittiğim hastanede rahim filmi çekilmiyormuş başka bi hastanede cektirebilirsin dedi doktorum randevu aldım adetten sonra gidicem inşallah ama çok ilerj bi tarihe mi atıyorlar hiç bilmiyorum şöyle bişey duydum ama adetten sonra ilişki yaşanmadan çektirmek gerekiyormuş eğer ilişki olursa başka bir ay adetten sonra gitmek gerekiyormuş bu doğru mu nasıl ilerliyor yardım edermisiniz