Rumeysaasgin ikiz gibi büyürler kafana takma canım , benim kızım 10 aylıkken kaza eseri hamile kalmıştım, 1-2 gün şaşkınlık yaşadım nasıl bakarım falan diye , ama sonra çok sevindik rabbim düşündüğümüzden erken verdi olsun dedik. Ben bebeğimi kaybettim kalbi durdu inşallah sen sağlıkla kucağına alırsın. Her bebek bir mucizedir yeterki sağlıkla kucağımıza alalım diğer zorluklar bir şekilde geçer 😢 şşmdi yine hamileyim çok şükür , 1 sene geçti üstünden ama ben hala unutamadım o bebeğimi . İnan ki o yaşadığım 1-2 günlük şaşkınlık için bile çok pişman oldum 😢😣