Kızlar 35 hafta olduk artık gebelikte evet vücutta kararmalar lekeler oluyor doğumdan sonra geçiyor vs ama göbek deliği ve etrafında da kararma olduğunu okudum ama bu kadar kararma olur mu bilemedim çok çok koyu kahve aşırı derecede hemde bayadır kararma var ben ilk kararma olduğu zamanlar kir sanıyordum banyoda orayı yıkarken kurularken silerken kendimden geçiyoduö meğer kir değilmiş normal midir bu kadarı da bilemedim