aslihananne
Benimde 4 civarında çıkmıştı doktorum kesinlikle gebelik yok demişti ancak ben hissediyordum gariplik olduğunu 4 gün sonra tekrar yaptım ve 16 ya yükseldi ancak bu gebeliğimi kimyasal gebelik olarak geçirdim yani kese oluşmadan bebeği vücut attı kan yolu ile.