Merhabalar 26 haftalığız kızımız olcak isme hala karar veremedik çook kararsızız ben hep tek isim olsun istiyorum eşime farketmez diyor ada ve eliz arasında kalmıştık arkadaşlarımda iki ismi çok yakıştırdı eşiminde hoşuna gitti bende kararsızım sizin fikriniiz merak ettim🥲