Nergiz7 Meyveyle destekleyebilirsin, bebişte kilo alır hem. Ara öğün koyabilirsin, kuruyemiş gibi. Az az sık sık yiyebilirsin bunları🫶🏼 senin kilo almana niye takılmış doktor bilmiyorum bebeğin gelişimi iyiyse bence kilonuz normal, zaten belli haftalardan sonra bebişte hızlı kilo alacağı için sizde kilo almış oluyorsunuz 😹