Dmlaysun Necla06 Allahım sana bagıslasın canım bende ıkıncı kızıma hamıleyım Allah nasıp ederse defne olcak darısı hepımızın basına ❤️
CooperBaby Necla06 Haklisin. 💕 Cok cok tesekkurler. Tekrardan Rabbim saglikli, huzurlu, anali, babali buyutmeyi nasip etsin Defne’mizi.👶🏽💕😍😘😘😘
YummyMummy Cemreemine o is biraz doktorla alakali benm ilk dogumumda sadece uc dikis atilmisti ve bildigim kadariyla daha kolay iyilesiyor sezeryan dikisine gore. Sezeryanda sonucta daha kalin bi deri kat kat kesiliyor ve hic bi zaman tamamen gecmiyor. O kesi dikis isi korkulacak bisi degil sirf o yuzden normal dogumdan korkmayin bence psikolojik olarak kendinizi hazirlayip olumlu dusunurseniz yapabilirsiniz 😊
cevizci Necla06 Hayırlı olsun 💕maşallah ne güzel doğum olmuş. Aramızda 1gün varmış ama seninki iyi gününden erken gelmiş. Benimki 5 ocak görünüyor. Ancak halen bir şey yok 😊
Necla06 cevizci hayırlısı canım bende ocak doğumlu olacak derken babasını kıskandı resmen eşimin de doğum günü kızımdan bir gün sonra 😍
reinamm Necla06 hayırlı uğurlu olsun. Kesisiz dikişsiz olmasını neye bağlıyorsun? Keşke hikayen daha uzun olsaydı😍
Necla06 reinamm sormak istediğin bisey varsa sorabilirsin canım cevaplarım ☺️ Dikişim içerde kesisiz olmasını doktorum hareketli oluşuma bağladı bir de doktoru ve ebeleri çok iyi dinledin dedi nerde nasıl nefes alıp vermesini bilmek gerçekten çok önemliymiş ☺️ Ben nefes egzersizi için çok video izledim ama o anlarda hiç gözümün önüne gelmediğini düşünüyordum ama öyle olmadı çok şükür 🤲 darısı başınıza 😍