nazlicanklc 14 mart beta hcg 19 çıktı. 15 mart tekrar baktılar 36 çıktı. Bugün tekrar bakıldı ve 64 çıktı. Çok yavaş arttığını söylediler. Şu anda 800 olması gerekiyordu dendi. Bu tarz birşey yaşayıp sonra sağlıklı olan var mı ? Değerlerim çok mu düşük
-tugbmrt nazlicanklc iki katı çıkması gerek diye biliyorum zaten olmuş olsa şimdiye kese oluşmaya başlamıştı
Minikcicek nazlicanklc başlarda böyle oluyor endişe etmeyin . Bende 30ile öğrendim cok yavas yavas arttı
nazlicanklc -tugbmrt tarihini yanlış yazmışım şubat diye martta verdim demek istemiştim 🙏🏻 16 şubat son adet tarihim
nazlicanklc Minikcicek doktorun birisi normal dedi diğeri de kimyasal gebeliktir bu dedi o yüzden çok canım sıkıldı. Çok teşekkür ederim