Gamze0408 Kizlar zorunlu sezeryana aliniyorum persembe günü cok korkuyorum özelde yapacağım doktorum cok iyi ama endise sardı beni oneriniz var mi bavula ne koyayim hazirlamistim ama 1 gün kalırım normal dogum yaparim diye hazirlamistim
Kaderalya Gamze0408 hakkında hayırlısı olsun canım benim hiç sıkma canını Allah kolay doğum nasip etsin ki bence sezeryan bana daha kolay geliyor
Zeyneppp12- Gamze0408 kısmet Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin. Bana da sezeryan normal doğumdan daha kolaymış gibi geliyor o sancıyı çekmekten korktuğum için
Gamze0408 metemom_ suyum azalmis haftam 40 acilma yok enfeksiyon var bide plasenta cok yaslanmis bebegim kilo alamiyor
metemom_ Gamze0408 anladım canım çok geçmiş olsun inşallah güzel bir doğum geçirirsin bize de anlatırsın 😊💕
umrumdadegil Gamze0408 ay benimki boynuma bile vurmuştu 1 haftada geçti resmen o sancı 🤦🏻♀️ sanki tutulmuş gibiydim