Boncukk123 yazik tani valla ben kasiklarimda kramp gini seyler hissrtmistim o zaman doktoru aradim gel bakalim dedi 15 gun gecmisti muanye gunumden cok sukur bi sorun yoktu 10 gun sonra tekrar gel aylik kontrolunu yapalim dedi ordaki ebe ye soyledim 10 gun sorna dahirdi diye bilerek buyuk ihtimalle 10 gun sonra dedi tekrar ucret odemiyim diye. Ki 10 gun sonra cagirdi ya benim de randevum 3 gun geriye gledi o sayede eger diyebilirdi randecuna az kalmis zaten randevunu degistirme felan diye ucret almamak icin 10 gun sormaya cagirdi kesin bi kere daha gittigimizde muayne ucreti almadi serum icreti almisti sadede ve o zaman da 10 gunu 2 3 gun gecmisti