Dikişler iyileşene kadar kalsınlar boşver valla benim ilk doğumda kaynanam kaldı ilk başta evin her işini yaptı bende keyfime baktım bazı sabahlar çocuğu alır yanımdan odada oyalardi biraz bende uyurdum valla prensesler gibiydim çok şükür 😂😂 zaten toparlandiginizi hissedersiniz o zamanda gider kim kaldiysa