crash GkeCanKaran evet bende de var aynısı ne yalan söyleyim 🙂 inşallah herkesin ama herkesin gönlündeki hakkında hayırlısı olur.
Oziss mlssrn bende solda hissediyorum hep başından beri ama doktor bakarken daha sağ tarafa yakın baktı 🙁 kafam karışıyor acaba ben mi yanlış hissediyorum
mlssrn Oziss dAha erken bence benimki 18 de gösterdi ancak 😁 hayırlısı olsun Allah kalbine göre versin🙏🏻
Merve06 Anlayamadım kağıttan ne tarafta olduğunu en iyisi doktora bir sorayım genelde sağ tarafıma doğru bakıyor ultrasonda 🤰🏻🙈🤔
2cocukluana_ crash canım o sağda erkek solda kız Benim hep sağ kasigim ağrıdı üst kısmına vururdu ben hep erkek hissederdim zaten cinsiyetimizi öğrendiğimizde de erkek dedi doktorum ama ne kadar doğru bilmiyorum