Mir sakin ol, kimse kimseyi zorlamıyor zaten 🙂 uyarılmaktan hoşlanmaz insanlar, sizi de anlıyorum. Ama dediğim gibi kaynağınk net bilmediğin konularla ilgili yorum yapman konu hakkında bilgisiz insanları yanlış yönlendirmene sebep olur. Ben inanmıyorum bunun doğruluğuna, sen inanıyorsun. Seni uyardığım kısım bu değil zaten. Ayrımınj lütfen iyi yap olur mu 🙂 olur da kaynağı bulursan seve seve okurum burda seni, tartışırız üstüne. Kal sağlıcakla