Ss4 Merhaba 14.haftadayım tansiyonum 14 e 8 sınırda sanırım ecopirm yazdı doktor. Tansiyon için kullanan varmı yada neden kullanılır
Yasminnnnn Ss4 Ben kullanıyorum canım ilk hamileligimde bilmiyordum bana etkisi olmadığı için megersem tansiyonum.yukseliyormus ve suyum azalmış bundan kaynaklı o yüzden bebeğim gelismemisti erken doğum oldu şuan ikinci hamilelegim ve başından beri kullanıyorum ve tansiyon takibi yapiyorum kullandırma nedenleride bebeğe giden kan akışı gitsin diye
ElaEge Ss4 bende hiçbir sorun yokken önlem olarak başladık ecopirine hiçbir zararının olmadığını söyledi doktorum 32. Haftadayız sorun olmadı
teachervera Ss4 İlk gebeliğimde preaklamsi geçirdim yüksek tansiyon ve protein kaçağı yüzünden bebeğim erken ve gelişimi eksik doğdu. İkinci de doktor ecopirin verdi sonra balık yağı preaklamsiyi engelliyor diye verdi çok şükür kilo almam yasaktı az aldım dikkat ettin tansiyon çıkmadı ama protein kaçağı çoktu 37 de Kıızm 3250 doğdu. Şimdi üçüncüye hamileyim doktor 7 haftalık iken yine ecopirin verdi şimdi 12 haftalık oldum balık yağı ekledi bunlar tansiyon ve protein kaçağı için önemli engelliyor. Yemene dikkat canım tuzlu yeme turşu makarna pilav yeme kilo almamaya çalış
Mayaaa34 Sureklimi 14.8 benimde bi kac kere yuksek cikmisti yurudugum zaman coraspin kullaniyorum diye tansiyon ilaci vermediler
sedasvs ayanarta1 tansiyon yüksekliği bebek gelişiminden anne bebek ölümüne kadar birçok şeye sebep olduğu için en başta da pıhtı atıp bebek ölümüne neden olmasın diye veriliyor kan sulandırıcı. Ben de kullanıyorum
aasl Yasminnnnn Kaçıncı haftada doğum yaptınız? Bebeğiniz kaç kiloydu? Bende de tansiyon var alfamet kullanıyorum bir de aspirin kullanıyorum her gün. Erken doğum riskim var şu an 31+3 haftalık hamileyim doktorum 34.haftaya kadar beklicez bir aksilik olmazsa dedi. Korkuyorum nasıl olur diye.
Yasminnnnn aasl Korkma canım bişey olmaz Allah’ın izniyle benim ki geç kalinmisti suyumda azaldığı için gelismemisti bebeğim yani doğduğunda 600 grm di ve 28 haftalikti ama 25 ile uyumlu doğdu o yüzden bir hafta yaşayıp vefat etti Şuan 17 haftalık ikinci hamileliğim coraspini kullanıyorum 32 yada 34 te birakicaksin dedi doktorum tansiyonda şuan normal olduğu için alfamet kullanmiyorum yükselirse eğer tansiyon ilacı baslanicak
elmaelmaelma aasl ben de ilk hamilelikte genellikle 15/9 civarı tansiyon çıktığı için alfamet kullandım aylarca. Ama erken doğum sorunu olmadı, 39+0da doğum yaptım. Alfamet ile kontrol altındaysa canınızı sıkmayın.
Sumisali_ aasl merhaba öncelikle çok geçmiş olsun sağlıkla kucağınıza alın.Aspirin kullanıyorum dediniz bildiğimiz aspirin değil mi bu doktorum bana da başlamak istiyor ama bana aspirin yasak aynı aspirin mi merak ettim yoksa farklı çeşidi mi var bilemiyorum.
aasl Yasminnnnn Benim bebeğim de şu an 1460 gram 4 günde 30 gram aldı. Korkuyorum bir şey olur diye. Başınız sağ olsun sizin de. Insallah hiç olmaz tansiyonunuz çok kötü bir şeymiş. Allahım sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin 🤍🤍
aasl elmaelmaelma Bende erken doğum riski oluşturdu çünkü bebeğimin karnı gelişmedi. Şimdi karnı iyi 31+3 haftalık hamileyim karnı 30 haftalık bu sefer kilo almadı. Ne yapacam şaşırdım üzülüyorum böyle olmasına
elmaelmaelma aasl alfamet yetersiz mi kalıyor acaba? Gün içinde ölçüyor musunuz sık sık? Bir de perinatoloji takipli misiniz?
aasl elmaelmaelma Gunde 6 tane içiyorum anca düzene girdi. Hatta tam girmedi bile yine 13 görüyorum ama o da stresten oluyor sanırım. 11-6 12-6 falan oluyor. Günde 2-3 kere ölçuyorum. Özele gidiyorum kendi takip ediyor her 3-4 günde bir çağırıyor. Benim kan akımında da sorun vardı bebeğe giden. Şu an o da düzeldi ama kilo almıyor. Tansiyon çıkacak diye düzgün beslenmedim tansiyonum da tam düzene girmedi her şey birbirini tetikliyor etkileniyor bebeğim. Şu an 31+4 haftalık oldu 34 haftalıkken alacak sanırım o zamana kadar bir aksilik olmazsa. Allahım sağ Salim kucağımiza almayı nasip etsin evlatlarımızı.