Selam kızlar bugün şeker yüklemesi yaptırdım sonuçlar diyabete ramak kaldığını gösteriyor doktor şuan için şeker hastası değilsin ama diyet yapman gerekli dedi. Araştırıyorum ama bir türlü buna yönelik bir liste bulamadım 2 hafta sonra kontrolüm var. Elinde böyle bir liste olan benimle paylaşabilir mi en azından bana da fikir olsun doktor genel şeyler söyledi ama ne yapmam lazım bilmiyorum