Sevil1996 Ben ilkinde kötü oldum ishal kusma oldu doktorum 2. Dozu yaptırma dedi olmadım
Berna4839 Az önce sağlik ocağından geldim 🤭 İlk dozu olduktan sonra o gün evde fenalaştım ishal kusma oldu doktoruma söyleyince 1. Dozun yeterli olduğunu söyledi 2. Yi yaptırma dedi az önce sağlık ocağından geldim orda kağıt imzaladım istemiyorum diye