Evrmmm Kızlar merhaba 5+1 olması gerekşrken 4+3 dedi doktor bi önceki gebeliğimdede böyle olduuu korkuyorumm fotoğraf yüklücem bakarmısınnnzzz!
asennaa Evrmmm ilk haftalarda 1-2 hafta ileri/geride gitme durumu olabilir, ilerleyen haftalarda dengesini bulur, stres yapmayın
sutlukahve_ 2 hafta ileri yada geri olması gayet normal bi durummus stres yapma canım stres daha çok zarar verir bebise sağlıkla kucağına alırsın inşallah
E_Duha Bende normalde 10+4 olacağıma 8+4 düm geç döllenme olabilir dedi doktor kalp atısını duyduk bebeği gördük sorun olmaz dedi bu durum