Artık 19+3 olduk. 13 haftadan beri erkek diyorlar isim önerisi istiyorum. Aklımızda bir kaç isim var. Değişik isim arayışındayım. Kız olsaydı süreyya, parla koyacaktım. Burdan yola çıkın 🌸❤
Not: eski Türkçe de Toy eğlence düğün demek. Gar eki ise bir fiil eylem. Toygar(doymuş) demek. Ama tarla kuşu olarak sözlüğe geçmiş