_Ozgee_ Kızlar merhaba, az önce dörtlü tarama testimin riskli çıktığını öğrendim. 1/129 çıkmış çok kötü hissediyorum. Aranızda dörtlü tarama testi riskli çıkan var mı? Fenalık dna testi yaptırdınız mı?
Angel161023 _Ozgee_ o kadar boş ve o kadar gereksiz testler ki bunlar. Anneyi ve babayı sadece strese ve sıkıntıya sokuyor sonuç. Benim en yüksek riskli çıkmıştı 10/1 fetal dna yaptırdık sonuç tertemiz asla kafana takma. 2. Hamileliğimde asla yaptırmıycam ben bu testleri
_Ozgee_ Angel161023 ya sorma bende duyunca çok kötü oldum. İçimiz rahat olsun diye fetal dna yaptırıcaz bizde. İkili testin nasıl çıkmıştı?
Angel161023 _Ozgee_ ikili testimde 24 yaşında olmama rağmen yaş riski çıktı dörtlüde herşey en üst en riskli bölümde çıktı o kadar yüksek çıktığı için biz dna yaptırdık ama asla 2. Çocuğumda yaptırmıycam ham maddi hem manevi çok yıprandık eşimle çünkü tedaviyle hamile kalmıştım…
Angel161023 _Ozgee_ fetal dna dediğim gibi hiçbir risk hiçbir hastalık burgusu yok bizi sonuç için arayan doktor rabbim herkese sizin ki gibi sonuçlar nasip etsin dedi. Ense kalınlığı ve burun kemiği de gayet de normaldi
Arna @Angel161023 ya bende suan nerdeyse sizinle aynı durumdayım 88/1 geldi 4 lü taramam ama çok üzülüyorum . Sizin değerleriniz nasıldı?
Angel161023 Arna maalesef yükleyemem çünkü fetal DNa yaptırdım sonuç elime ulaşınca da sinirle yırtıp attım zaten grafik şeklinde çıkıyor ve en üst sınırdaydı çizgi yan tarafta da da risk 10/1 yazıyordu
Angel161023 Arna hiç korkma canım ult. Ölçülerinde burun kemiği ve ense kalınlığı normal diyorsa doktorun allahın izniyle hiçbir şey olmaz önemli olan bebeğinin her bir uyluğunun haftasıyla uyumlu olması çok fazla ileride veya geride olmaması ❤️ zaten bir bulgu varsa ayrıntılı ult. Bile çıkıyor
Arna @Angel161023 2 kere ayrıntılı yaptırdım ense kalınlığı olsun nazal kemik olsun gayet iyi dedi yada çok şükür herhangi bir yerinde sıkıntı görünmüyor diyor ama elinde tarama testi olduğu için bişey diyemem diyorlar oda beni korkutuyor lütfen dua edin bende sağlıkla alıyım kucağıma 🙏🏻🤍