Bende 8 haftalık hamileyim bulantım kusmam çok şükür yok ama canımın çektiği yemekleri bile yapsam iştahsızlık oluyor bir kase bile yiyemiyorum bu sefer de midem gürül gürül , birşeyler yiyince hafif yanma oluyor onuda maden suyu ve çubuk kraker ile hallediyorum herkesin hamileliği aynı olacak diye bir şey yok bulantı kusma olmaması herkesin istediği bir şeydir emin olun canınızı sıkmayın