buseyusuf27 lLavinia evt kullanıyorm bnde bogazlarım faranjıt olms gebe oldugmuzu blyolar hemde b grubu zaten bu antıbıyotık
Yenianne6706 lLavinia ben kullandım 14 haftalıkken. zaten ya klamoks yada augmentin kullanılabiliyor gebelikte fakat kaç haftalık olduğunuza bağlı, ilk 3 ay kullanım önerilmiyor
lLavinia miranmiran1306 evet bunu verdiler bunu gebe olmadığım zaman da sürekli kullandığım antibiyotik gebelere özel verilmiyormuydu?
Eminexxx lLavinia canım bende de boğaz iltihabı olmuştu sef 1000 ml vermişlerdi 2 aylıkken kullandım çok şükür bir sorun olmadı